C O R N E L I A

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av cornelia westner - 17 januari 2013 22:00

     

  applicera foundation före concealer eftersom concealern bara smetas ut annars.


   istället för att fylla i ögonbrynen så måla dom med ögonskugga istället, det ser mycket naturligare ut, och tänk på att dom ska vara lite mörkare i slutet, det gör det att se lite mer naturligt ut! men kom ihåg att i målade ögonbryn aldrig ser äkta ut!!


   Det är viktigt att tvätta ansiktet varje dag, även fast du inte har använt något smink!!!!

         Börja med att ta bort all mascara mm från ögonen med en makeup-remover

         skölj ansiktet i vatten och och massera tvätt-gelen i ansiktet tills det löddrar, skölj med ljummet eller varmt vatten

         troka ansiktet och dutta en bomulls tuss med ansikts vatten i hela ansiktet, fast inte runt ögonen

         Vänta en stund och smörj huden med en ansiktkräm



  använd inte gammalt smink!! lukta på sminket och luktar det konstigt ska det slängas!

Av cornelia westner - 17 januari 2013 15:45

Här är några bloggar jag läser :) de här är bara lite större bloggar!


Min favorit Kenza!

 

Tvåa: Isabelle

 

Tre:a Foki

 

4:a Dessire

 

5:a Vicky

   

sist: Sarah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Cornelia och är 14 år, jag bor i östersund. i min blogg kommer jag skiva lite allt möjligt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Översätt

Omröstning

Vad vill du se mer av på min blogg?
 kläder
 bilder
 fler inlägg
 mer musik
 video
 fler tips
 mer text, minder bilder
 mer text

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards